یادی از مرحوم مرتضی پاشایی عزیز

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ چشم عسلی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

❦❦❦ به تاوان دل شکسته ام، هزاران دل خواهم شکست؛گناهش پای دلی که مرا شکست....❦❦❦

یادی از مرحوم مرتضی پاشایی عزیز

 

تو که از اولشم جای من یکی دیگه توی قلبت بود....

 

نگو به من که هر کاری کردی درسته نگو حقت بود....

 

تو که از ااسممو عشقمو و حسم و قلبم دلتو کندی .....

 

به چشای من ساده بیکس تنهااا داری میخندی....

 

 

همیییییشه دروووووغ میگفتیییییی واسه من میمیرییییییی

 

بگووووو عاشقم نبوووودی تو که داری میریییییی

 

بخدا همش درووووغه که منووو دوس دااااااری

 

بگو دوسم داری....

 

تو که روی قلب من اینجوری پا میذاری....

 

بگو. بگو بگو

 

بگو این دروغ دووس داشتنیو اینبارم.....

 

باز بگووووو بی تووو میمیییییییرم بگوووو دوست دارم.....

 

من که این همه دروغ تو رو باااور کردم....!

 

بگو دوسم داری.....

 

یه دفعه دیگه بگووووو ...بگووو که برمیگردم

 

 

تو که از اون همه حرفایی که به تو گفتم چیزی یادت نیس....

 

تو که میذاری میری و من اینجا میمونم با چشای خیییس ...

 

تویی که ازم گذشتن اسونه واست...واست بازیچم

 

چجوری بهم میگفتی که مثله قدیمااا عاشقت میشم....

 

 

همییییشه درووووغ میگفتی وااااسه من میمیییییری

 

بگووو عاشقم نبودی تو که داری میرییییی 

 

بخدا همش دروووووغه که منوووو دوس داااااری

 

بگو دوسم داری....

 

تو که روی قلب من اینجووری پااا میذااااری

 

بگو بگو بگو

 

"" دروغ دوست داشتنی از مرحوم مرتضی پاشایی عزیز ""

 

روحش شاد و یادش گرامی باد ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, ساعت 23:24 توسط Mobina Motahari |